close
SPRAWNE ZARZĄDZANIE PROCESAMI. Wygoda, dostępność i szybkość kontaktu z firmą poprzez telefon, czat, e-mail, SMS czy social media.

SPRAWNE

ZARZĄDZANIE PROCESAMI


Wygoda, dostępność i szybkość kontaktu z firmą jest obecnie fundamentem trwałych relacji z klientami oraz ich lojalności zakupowej. Nie ma znaczenia, jakiego kanału komunikacji chce użyć nabywca – telefonu, czatu, e-maila, SMS-a czy social mediów. Kontakt powinien być natychmiastowy, a przekazywane informacje kompletne i przydatne. Szybkość reakcji, dopasowanie oferty, a przede wszystkim reagowanie na zmieniające się potrzeby decydują o trwałości relacji z firmą. Spełnienie tych oczekiwań przekłada się na wzrost sprzedaży, wynik finansowy firmy i współczynnik retencji klientów.

Zobacz co zyskasz

WSZECHSTRONNA OBSŁUGA KLIENTA. Alfa Customer Experience integruje w sobie wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem. Inteligentne mechanizmy zarządzania ruchem przychodzącym (Inbound) i wychodzącym (Outbound).

PODSTAWA SUKCESU

WSZECHSTRONNA OBSŁUGA KLIENTA


Alfa Customer Experience integruje w sobie wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem. Inteligentne mechanizmy zarządzania ruchem przychodzącym (Inbound) i wychodzącym (Outbound) pozwalają na błyskawiczne reagowanie na zmieniające się potrzeby klienta, niemal z każdego miejsca na świecie i o każdej porze. W trybie Skills Based Routing system potrafi doskonale rozpoznać problem i skierować klienta do właściwego pracownika. Moduł alfa Predictive Dialer wydłuża efektywny czas pracy konsultantów, co redukuje koszty i generuje dodatkowe zyski. Zastosowany w nim tryb call-blending potrafi przewidywać dostępność odpowiednich konsultantów i automatyzuje wydajność kampanii zwiększając ich skuteczność nawet o 30%.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE

OPTYMALIZACJA ŚRODOWISKA PRACY. Alfa Customer Experience jest odpowiedzią na potrzebę efektywnego angażowania pracowników. Optymalizacja każdego etapu rozmów z klientem.

SPRAWNA FIRMA

OPTYMALIZACJA ŚRODOWISKA PRACY


Alfa Customer Experience jest odpowiedzią na potrzebę efektywnego angażowania pracowników, by mądrze korzystać z ich prawdziwego potencjału. Konsultanci skupiają się na istocie procesu sprzedaży i wykorzystują swoje doświadczenia i umiejętności. Buduje to lojalność pracowników i zwiększa ich zaangażowanie w prowadzone kampanie. Analizy nagranych sesji pozwalają na optymalizację każdego etapu rozmów z klientem i wyłowienie utraconych szans na sprzedaż. Monitoring pracy pracowników, służy efektywniejszej organizacji środowiska pracy konsultantów. Dostępne w systemie statystyki i raporty weryfikują jakość pracy konsultantów. Dzięki temu skraca się średni czas odpowiedzi na zgłoszenia klientów oraz podnosi poziom zarządzania jakością w całej firmie.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

alfa Customer Experience

SPRAWNA OBSŁUGA

SPRAWNA OBSŁUGA

praca w trybie obsługi ruchu przychodzącego (inbound) oraz wychodzącego (outbound)


trzy tryby pracy w ruchu wychodzącym (outbound): preview, progressive, predictive


zarządzanie kolejkami zleceń i ich priorytetyzacja


PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

monitoring i weryfikacja pracy agentów


zarządzanie kolejkami zleceń i ich priorytetyzacja


nagrywanie sesji z możliwością ich odtwarzania i analizy


ELASTYCZNY ROZWÓJs

ELASTYCZNY ROZWÓJ

współpraca z większością dostępnych central telefonicznych


najnowsze technologie baz danych i protokołów komunikacyjnych


ZAPYTAJ O OFERTĘ

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA


ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH(*)

© 2020 ALFAVOX. ALL RIGHTS RESERVED.