close
ARTIFICIAL INTELLIGENCE AUTOMATYZACJA PRZYSZŁOŚCI. Sztuczna inteligencja wspiera automatyzację powtarzalnych czynności, optymalizuje środowisko pracy oraz dopasowuje wielokanałową strategię marki do oczekiwań klienta.

ARTIFICIAL INTELLIGENCE

AUTOMATYZACJA PRZYSZŁOŚCI


Największym wyzwaniem współczesnego biznesu jest uzyskanie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Sztuczna inteligencja wspiera automatyzację powtarzalnych czynności, optymalizuje środowisko pracy oraz dopasowuje wielokanałową strategię marki do oczekiwań klienta. Dzięki temu stwarza szansę na ewaluację biznesu klienta. Zatem wszędzie tam, gdzie konieczna jest automatyczna obsługa klienta, gdzie używa się autoryzacji biometrycznej, a priorytetem jest doskonała identyfikacja potrzeb klienta, tam doskonale sprawdzą się aplikacje stosujące algorytmy AI.

Zobacz co zyskasz

PODSTAWA SUKCESU

SIŁA ALGORYTMÓW


Dzięki mechanizmom AI możliwe jest przewidywanie potrzeb klienta, a co za tym idzie doskonałe personalizowanie oferty. Efektywniejsza jest analiza dużej ilości danych, co pozwala na sprawniejsze zarządzanie historią kontaktów z klientem czy procesem zakupowym. Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że stosowanie AI daje 70% wzrost konwersji sprzedaży. Rośnie wydajność pracy o 150%, liczba obsłużonych połączeń o 100%, a skuteczność prowadzonych kampanii sięga 70%. Zastosowanie AI w autoryzacji biometrycznej gwarantuje efektywne wykrywanie fraudów rzędu 78%. Ponadto mechanizmy Artifical Intelligence usprawniają procesy zarządzania firmą zmniejszając rotację pracowników o 25% oraz redukując koszty utrzymania infrastruktury o 56%.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE

SPRAWNA FIRMA DOSKONAŁE WSPARCIE PRACOWNIKÓW. Aplikacje wykorzystujące technologię AI samodzielnie obsługują połączenia bez angażowania konsultantów, rozładowując kolejki połączeń przychodzących. Eliminują do 97% nieefektywnych interakcji i skracają o 50% czas konwersacji z klientem.

SPRAWNA FIRMA

DOSKONAŁE WSPARCIE PRACOWNIKÓW


Aplikacje wykorzystujące technologię AI samodzielnie obsługują połączenia bez angażowania konsultantów, rozładowując w ten sposób kolejki połączeń przychodzących. Eliminują do 97% nieefektywnych interakcji i skracają o 50% czas konwersacji z klientem. Dzięki możliwości modyfikowania scenariuszy rozmów i dostosowywania ich do konkretnej sytuacji, gwarantują powtarzalność realizowanych zadań. Systemy AI przekazują treści spersonalizowane dla konkretnych klientów, pracując przy tym w trybie ciągłym. Konsultanci mogą skupić się na wykonywaniu bardziej ambitnych zadań, wymagających kontaktu z człowiekiem. Odciążenie od powtarzalnych prac znacząco zwiększa lojalność pracowników i ich zaangażowanie, a czas potrzebny na wdrożenie nowych osób skraca się o 80%.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

alfa ai MANAGEMENT

SPRAWNA OBSŁUGA

SPRAWNA OBSŁUGA

zautomatyzowane przyjmowanie zgłoszeń


informowanie o statusie sprawy


obsługa procesów zakupu i rezerwacji


PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

definiowanie własnych KPI oraz monitoring osiąganych wartości


podgląd on-line pracy konsultantów


rozbudowany system raportów


ELASTYCZNY ROZWÓJs

ELASTYCZNY ROZWÓJ

skalowalność procesów


współpraca z większością dostępnych central telefonicznych


prosta integracja z systemem CRM klienta


ZAPYTAJ O OFERTĘ

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA


ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH(*)

© 2020 ALFAVOX. ALL RIGHTS RESERVED.