close
ZWIĘKSZ ZYSK SWOJEJ FIRMY. alfa OmniChannel Desktop podnosi wydajność pracy przy zmniejszonych kosztach. Integracja różnych funkcjonalności systemu i zebranie danych z wszystkich dostępnych kanałów komunikacji w jedno spójne środowisko pracy.

ZWIĘKSZ

ZYSK SWOJEJ FIRMY


Historia kontaktu klienta z firmą i jego dane są najczęściej rozproszone na wielu systemach, co wydłuża czas kontaktu z konsultantem. Często taka mnogość źródeł rodzi frustrację, brak zaangażowania pracowników, spadek ich motywacji, co w efekcie powoduje dużą rotację zatrudnienia. Integracja różnych funkcjonalności systemu i zebranie danych z wszystkich dostępnych kanałów komunikacji w jedno spójne środowisko pracy, staje się koniecznością i wymogiem współczesnego biznesu. alfa OmniChannel Desktop odpowiada na to wyzwanie podnosząc wydajność pracy przy zmniejszonych kosztach.

Zobacz co zyskasz

PROFESJONALIZM W KAŻDYM DETALU. Dzięki alfa OmniChannel Desktop kontakt z firmą jest krótki, efektywny i skuteczny.

PODSTAWA SUKCESU

PROFESJONALIZM W KAŻDYM DETALU


Dzięki alfa OmniChannel Desktop kontakt z firmą jest krótki, efektywny i skuteczny – klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę bądź rzeczową propozycję rozwiązania jego problemu. Wzrasta poziom zadowolenia z obsługi i buduje się silna emocjonalna więź z marką. Wysoka jakość rozmów z konsultantami zmniejsza potrzebę poszukiwania innych dostawców. Dostęp do pełnej historii kontaktów i zamówień pozwala na sprawne zarządzanie procesami oraz jest ułatwieniem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dzięki temu klienci unikają konieczności wielokrotnego wyjaśniania sprawy, z którą się zgłaszają, co wpływa na wzrost satysfakcji z usługi. Tym samym klient wie, że ma do czynienia z firmą profesjonalną, odpowiadającą na jego potrzeby.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE

INWESTYCJA W POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW. alfa OmniChannel Desktop to kompletna platforma wielokanałowa, będąca doskonałym narzędziem pracy konsultanta. System skraca czas obsługi klienta o 25% i poprawia wydajność pracy.

SPRAWNA FIRMA

INWESTYCJA W POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW


alfa OmniChannel Desktop to kompletna platforma wielokanałowa, będąca doskonałym narzędziem pracy konsultanta. Jej zintegrowane środowisko prowadzi wieloaspektową historię każdego klienta wraz z analizą jego potrzeb. System skraca czas obsługi klienta o 25% i poprawia wydajność pracy. Pobudza to motywację pracowników, co wpływa na wzrost ich zadowolenia oraz zaangażowania. Intuicyjny i ergonomiczny interfejs skraca czas wdrażania nowych pracowników i ogranicza rotację zatrudnienia. Dzięki alfa OmniChannel Desktop konsultanci koncentrują się wyłącznie na prowadzeniu biznesu, co przekłada się na wzrost produktywności i większe zyski firmy.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

alfa OMNICHANNEL DESKTOP

SPRAWNA OBSŁUGA

SPRAWNA OBSŁUGA

pełna obsługa dostępnych kanałów głosowych i tekstowych


centralny dostęp do danych i do historii kontaktu z klientem


zarządzanie kolejkami zleceń i ich priorytetyzacja,


PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

monitoring i weryfikacja pracy agentów


wbudowany system nagrywania sesji z możliwością ich odtwarzania


spersonalizowany moduł raportowy,


ELASTYCZNY ROZWÓJs

ELASTYCZNY ROZWÓJ

współpraca z większością dostępnych central telefonicznych


prosta integracja z systemem CRM klienta


możliwość rozbudowy platformy Customer Experience


ZAPYTAJ O OFERTĘ

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA


ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH(*)

© 2020 ALFAVOX. ALL RIGHTS RESERVED.