ZWIĘKSZ ZYSK SWOJEJ FIRMY. alfa OmniChannel Desktop podnosi wydajność pracy przy zmniejszonych kosztach. Integracja różnych funkcjonalności systemu i zebranie danych z wszystkich dostępnych kanałów komunikacji w jedno spójne środowisko pracy.

ZWIĘKSZ

ZYSK SWOJEJ FIRMY


Historia obsługi klienta i jego kontaktu klienta z firmą, jak również jego dane są najczęściej rozproszone na wielu systemach, co wydłuża czas kontaktu z konsultantem. Często taka mnogość źródeł rodzi frustrację, brak zaangażowania pracowników i spadek ich motywacji, co w efekcie powoduje dużą rotację zatrudnienia i utrudnione zarządzanie obsługą klienta. Omnichannel to model zarządzania informacjami, w którym integracja różnych funkcji systemu i zbieranie danych z wszystkich dostępnych kanałów komunikacji w jedno spójne środowisko pracy staje się nie tylko możliwe, ale i efektywne. Dzisiaj omnichannel to wręcz konieczność i wymóg współczesnego biznesu. alfa OmniChannel Desktop odpowiada na to wyzwanie, podnosząc wydajność pracy przy zmniejszonych kosztach. Nasze rozwiązanie ułatwia zarządzanie obsługą klienta w różnych kanałach komunikacji i śledzenie historii kontaktów z danym klientem, co ma ogromne znaczenie tak naprawdę w każdym sektorze, a szczególnie w e-commerce, bankowości i ubezpieczeniach.

Zobacz co zyskasz

PROFESJONALIZM W KAŻDYM DETALU. Dzięki alfa OmniChannel Desktop kontakt z firmą jest krótki, efektywny i skuteczny.

PODSTAWA SUKCESU

PROFESJONALIZM W KAŻDYM DETALU


Dzięki alfa OmniChannel Desktop kontakt z firmą jest krótki, efektywny i skuteczny – klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę, bądź rzeczową propozycję rozwiązania jego problemu. Wzrasta poziom zadowolenia z obsługi i buduje się silna emocjonalna więź z marką. Wysoka jakość rozmów z konsultantami zmniejsza potrzebę poszukiwania innych dostawców. Dostęp do pełnej historii obsługi klienta, jego kontaktów i zamówień pozwala na sprawne zarządzanie procesami oraz jest ułatwieniem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Wszystko to skutkuje ulepszonym zarządzaniem obsługą klienta i przyczynia się do budowania długotrwałych relacji z klientami. Dzięki podejściu omnichannel klienci unikają konieczności wielokrotnego wyjaśniania sprawy, z którą się zgłaszają, co wpływa na wzrost satysfakcji z usługi. Tym samym klient wie, że ma do czynienia z firmą profesjonalną, odpowiadającą na jego potrzeby.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE

INWESTYCJA W POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW. alfa OmniChannel Desktop to kompletna platforma wielokanałowa, będąca doskonałym narzędziem pracy konsultanta. System skraca czas obsługi klienta o 25% i poprawia wydajność pracy.

SPRAWNE ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ KLIENTA

INWESTYCJA W POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW


alfa OmniChannel Desktop to kompletna platforma omnichannel, będąca doskonałym narzędziem pracy konsultanta. Jej zintegrowane środowisko prowadzi wieloaspektową historię obsługi każdego klienta wraz z analizą jego potrzeb. System skraca czas obsługi klienta o 25% i poprawia wydajność pracy. Pobudza to motywację pracowników, co wpływa na wzrost ich zadowolenia oraz zaangażowania. Intuicyjny i ergonomiczny interfejs skraca czas wdrażania nowych pracowników i ogranicza rotację zatrudnienia. Dzięki alfa OmniChannel Desktop konsultanci koncentrują się wyłącznie na obsłudze klienta, co przekłada się na wzrost produktywności i większe zyski firmy.

ZOBACZ PODSTAWOWE FUNKCJE ALFA OMNICHANNEL

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE

alfa OMNICHANNEL DESKTOP

SPRAWNA OBSŁUGA

SPRAWNA OBSŁUGA

pełna obsługa dostępnych kanałów głosowych i tekstowych


centralny dostęp do danych i do historii kontaktu z klientem


zarządzanie kolejkami zleceń i ich priorytetyzacja,


PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW

monitoring i weryfikacja pracy agentów


wbudowany system nagrywania sesji z możliwością ich odtwarzania


spersonalizowany moduł raportowy,


ELASTYCZNY ROZWÓJs

ELASTYCZNY ROZWÓJ

współpraca z większością dostępnych central telefonicznych


prosta integracja z systemem CRM klienta


możliwość rozbudowy platformy Customer Experience


ZAPYTAJ O OFERTĘ

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA


ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH(*)

© 2024 ALFAVOX. ALL RIGHTS RESERVED.